Alla inlägg under januari 2009

Te

Av Jezzie - 31 januari 2009 21:43

Japp, dags för ett till inlägg om te.

Skulle ha något varmt att dricka mellan en lektion och en föreläsning. Köpte en kopp te, blev lite chokad då det kostade 8 k där. Det är ju endå varmt vatten och en tepåse, och de är ju inte så farligt dyra. Kändes som rena rama rånet när man väl stog där och betalade. Tepåsar är väl inte så dyra att de kostar så mycket, det fanns de vanliga från liptons att välja på så inga direkta märkvärdiga sorter.

Av Jezzie - 28 januari 2009 08:07

Vet inte varför jag har börjat att gilla den här låten, är inte direkt något som jag brukar lyssna. Kanske det är texten som talar till mig eller så gillar jag den för att den känns anorlunda mot det jag brukar lyssna på eller så har jag kommit in i en konstig fas och börjat lyssna på annan musik.

Av Jezzie - 28 januari 2009 07:59

läste en artikel, som fick mig att minnas en liten diskussion som jag hade med en kille i klassen någon gång i högstadiet. Har för mig att vi hade sett Hjärnkontoret eller något och vi hade hört att de hade teleporterat en ljusstråle en bit. Vi diskuterade om teleporteringen skulle bl verklihet och Star Trek Voyager som gick på burken då har jag för mig, hade mer eller mindre glömt det innan jag läste artikeln.

Av Jezzie - 22 januari 2009 12:11

Var på Uppcon i Uppsala i helgen. Hade skoj, fick lyssna på bra musik, såg anime ( fastnade för en), provade olika spel m.m Cosplayen var skoj. Hade trevligt sällskap som gjorde besöket roligt och trevligt.

Av Jezzie - 22 januari 2009 12:05

Har snart haft bloggen i ett år, ibland har jag varit mer produktiv än jag varit vid andra tillfällen. Men nu kommer jag tyvärr vara mindre produktiv här på bloggen en tid framöver, då det har skett saker privat som gör att jag prioriterar anorlunda en tid framöver, men ska försöka skriva lite ibland.

Såg att jag hade haft närmare 100 läsaren den här månaden fast detta är det första inlägget det här året, så tack för att ni finner intressant (eller skrattretande) läsning här eller vad det är ni ser...

Presentation

Omröstning

Har planer på att eventuellt skaffa en tv-spelskonsol. Vilken föreslår ni?
 Playstation 3
 XBOX 360
 Wii
 Ingen
 Annan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards